Manažment a marketing Sportu
Kód: K01516-000Podrobný popis
Autorka v knihe reaguje na moderné trendy v riadení športových organizácií, ktoré smerujú k ich efektívnu prácu. Zaoberá sa celým radom podnetov pre praktické vedenie organizácií ziskového aj neziskového charakteru v oblasti plánovania ich aktivít, organizovanie a riadenie športových podujatí. Zoznamuje čitateľa s prípravou sponzorských aktivít, s možnosťami predaja športovej reklamy, ponúka námety pre podnikanie v telovýchovných a športových službách, radí, ako pripraviť marketingové plány. Ďalej načrtáva, ako sa chová trh v oblasti športu, aká má špecifiká, predkladá vhodné taktiky a stratégie, ako predávať športové produkty, a upozorňuje na riziká, ktoré je možné na trhu športu nájsť.
- Autor: Eva Čáslavovo
- Väzba: V2
- Format: 148x210
- Rok vydania: 2009
- Strán: 240
Dodatočné parametre
Kategória: | Knihy a příručky |
---|---|
Pohlaví: | Unisex |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Pridať komentár