FAQ - často kladené otázky

OBJEDNÁVKA/NÁKUP

Potrebujem pomoc s výberom produktu. Kam sa môžem obrátiť?

S výberom ideálneho produktu vám radi poradíme na našom web chate (nájdete ho v pravej dolnej časti obrazovky) alebo nám napíšte na e-mail info@netfutbal.sk


Akú veľkosť oblečenia, alebo obuvi mám vybrať?

Pri každom produkte máte na výber rôzne veľkosti. Tie sú uvedené v UK, alebo EUR veľkostiach. Ak si nie ste istí veľkosťou, odporúčame využiť tabuľky veľkostí, ktoré sú uvedené v detaile produktu, poprípade v päte stránky.


Aká je dodacia lehota?

Dostupnosť je uvedená u každého produktu pri objednaní. Pokiaľ je o výrobku obsahovať:

SKLADOM, tak tovar máme pripravené na okamžité odoslanie a zásielku spravidla obdržíte do 24 hodín od objednania. V prípade osobného odberu vyčkajte na potvrdzovací email, že je tovar pripravený k odberu.

Skladom v Eshope, tak je tovar na objednanie a nemáme ho na skladoch na predajni. V tomto prípade tovaru objednávame u dodávateľa a je potreba túto dodaciu lehotu vnímať a počítať s neskorším doručovaním. Pri tejto dodacia lehoty je dodanie 3 pracovné dni.

Skladom Eshop, tak je tovar na objednanie a nemáme ho na skladoch na predajni. V tomto prípade tovaru objednávame u dodávateľa a je potreba túto dodaciu lehotu vnímať a počítať s neskorším doručovaním. Pri tejto dodacia lehota je dodanie 6 pracovných dní.


Čo znamená dodacia lehota NA DOTAZ?

Takto označené tovar má spravidla dlhšiu dodaciu lehotu, než je napríklad 14 pracovných dní. V tomto prípade odporúčame kontaktovať našu zákaznícku linku.


Kde môžem sledovať priebeh objednávky?

Registrovaní užívatelia môžu vidieť stav svojej objednávky po prihlásení. Pre neregistrovaných užívateľov odporúčame kontaktovať zákaznícku linku, alebo vzniesť dotaz na email info@netfutbal.sk


V koľko hodín bude pripravená moja objednávka k osobnému vyzdvihnutie?

Takto presnú informáciu vám bohužiaľ nie sme schopní povedať. Vždy záleží na viacerých faktoroch, ale vždy zákazníkovi po skompletizovaní objednávky odchádza email s informáciou, že je tovar skladom a od tej chvíle je tovar pripravený na predajni na vyzdvihnutie v pracovné dni od 9-17 hodín na adrese:

Milánská 413
Praha 10
Horní Měcholupy
10900


Ako dlho bude objednávka čakať na výdajnom mieste?

Vašu objednávku vám na dohodnutom mieste budeme strážiť päť pracovných dní, pokiaľ nebolo dohodnuté inak pri objednaní. Potom je zákazník kontaktovaný a ak sa nepotvrdí vyzdvihnutie objednávky, je objednávka stornovaná.


Ako zmeniť spôsob dodania, platby alebo vykonať akúkoľvek zmenu v objednávke?

Kontaktujte našu zákaznícku linku, kde vašu požiadavku určite vyriešime.


Chcem svoju objednávku stornovať. Čo mám urobiť?

Stornovať objednávku môžete napísaním na email info@netfutbal.sk, alebo kontaktovaním našej zákazníckej linky. Ak je už objednávka už v expedícii, a je na ceste na k vám, stornovať už bohužiaľ nedá.


Môžem zmeniť fakturačné údaje?

Môžete, a to do 14 dní od vystavenia dokladu, a to z fyzickej osoby na podnikateľov či z podnikateľa na podnikateľov. Stačí zaslať žiadosť na email info@netfutbal.sk



REKLAMÁCIA A VRÁTENIE TOVARU

Dorazilo mi iný tovar, než som objednal. Ako to riešiť?

Kontaktujte prosím našu zákaznícku linku a problém s objednávkou určite vyriešime k Vašej spokojnosti.


Chcem odstúpiť od zmluvy do 14 dní a tovar vrátiť alebo vymeniť. Čo musím urobiť?

Použite nášho sprievodcu reklamácií, kde sa dozviete všetky potrebné informácie.


Kde a ako mám podať reklamáciu?

Použite nášho sprievodcu reklamácií, kde sa dozviete všetky potrebné informácie.


Aká je lehota na vybavenie reklamácie?

Zo zákona sme povinní reklamáciu vybaviť do 30 dní od jej podania, ale snažíme sa, aby všetko prebehlo v čo najkratšom čase.


Kde si môžem overiť stav svojej reklamácie?

Pre overenie stavu Vašej reklamácie kontaktujte prosím našu zákaznícku linku.


Nesúhlasím s vybavením reklamácie, ako mám postupovať?

O reklamáciách rozhodujeme vždy na základe odborného posúdenia. Tento odborný posudok môžete namietať iným odborným posudkom, napríklad znaleckým.


Ostatné

Neželám si dostávať e-mailové ponuky, ako sa odhlásim?

V pätičke každého takého e-mailu je možnosť odhlásiť odber (úplne dole). Ale nezabúdajte, že prídete o rôzne výhodné ponuky alebo zľavy.